Thursday, May 12, 2011

12 mei 2008..


Alhamdulillah..hari ni umur Aneeq genap 3 tahun..tanggal 12 Mei 2008..seorang bayi lelaki telah dilahirkan di Hospital Sultanah Zainab Kota Bharu tepat jam 1.05 petang..setelah bertarung nyawa selama lebih kurang 8 jam..huhuhu..klu ingatkan pengalaman sakit mase nk bersalin tu..memang la cam xnk dah..biar la..xpe la..sorg jer..tapi itu semua ialah pengalamana..dan kenangan yang tak dapat dicari di mana2 kedai atau mall di Malaysia even di dunia nie..hanya mereka yang pernah melaluinya tahu bagaimana perasaan ketika tu..Ya Allah..memang x ternilai harta yang Engkau kurniakan kepadaku..harta yang paling berharga..harta yang tiada galang gantinya..aku x dpt bayangkan jika aku kehilangan harta berharga nie..mampukah aku menghadapinya????...x sanggup aku bayangkan..Ya Allah..Engkau peliharalah harta ku ini Ya Allah..hanya padaMu aku bermohon..jadikan anakku ini anak yang soleh..yang taat kepada perintahMu..yang mengikut jalan lurusMu Ya Allah..

NIK ANEEQ MUFAZZAL B. MUHAIZAM..itulah nama yang ku pilih..yang bermaksud menawan..kesayangan..ye..Aneeq menjadi kesayangan kami sekeluarga kerana die merupakan cucu pertama bagi family belah aku..jd die memang kesayangan Tok Bah..NekMa..pak cik2 dan mak cik2..dan semestinya kesayangan aku dan hubby..semua kasih sayang diberi sepenuhnya kepada Aneeq..kami dihiburkan dengan telatahnya yang bermcm2 hingga kdg2 terfikir oleh kami yang Aneeq akan ckp camtu...huhuhu..kdg2 seronok..tp kdg2 geram jgk kan..tp itu lah..dh budak2..biase la..

InsyaAllah..setelah 3 tahun bersendirian..bulan September ni Aneeq akan jd abang Aneeq..bkn main seronok lagi die nk dpt adik...slalu duk tny bile baby nak keluar...huhuhu..arap2 nnt Aneeq akan jd seorang abang yang bertanggungjwab..yang dpt membimbing adik2nya dan juga sepupunya..yelah..die kan cucu sulung...

MAMA dan ABAH SAYANG ANEEQ sgt2...walau ape pun yang berlaku AEEQ tetap kesayangan MAMA dan ABAH


No comments:

Post a Comment